reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Erika Markovičová

Erika Markovičová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Tá,čo nielen počúva,ale má aj čo povedať. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Nový článok inzercia po novom

Erika Markovičová

Nový článok inzercia po novom

Dlho som rozmýšľala,ako začať s písaním do blogu.Najskôr ako,keďže som staršia generácia a potom o čom.Nápadov vždy bolo dosť,ale keď som sa rozhodla to zrealizovať,zrazu som zapochybovala.Rozhodla som sa nahryznúť oblasť,ktorá,aj keď to tak nevyzerá,úzko súvisí s našou súčasnou politickou situáciou.Tlač v našom štáte je veľmi rôznorodá.Je to pole statočných bojovníkov,redaktorov,novinárov.Cieľom každého z nich je zaujať. Je vo väčšej miere vyjadrením profesionálov,politikov,celebrít.Ešte nebol vytvorený bulvár,ktorý by tvorili obyčajní ľudia.bolo by zaujímavé,keby existovala tlač, vychádzajúca z ľudu,pre vzájomú výmenu názorov a pre našu vrchnosť.Celý život dostávame len raz za 4 roky lístočky do rúk,čo tiež je relatívne vyjadrenie,keďže ich obsah a množstvo je dané.Existujú síce také malé priestoríky,rubriky,kde malými písmenami sa zverejní názor akéhosi občana,ktorý si posťažuje,ale čo? Prečítame si,ale odozva žiadna.Máme len dobrý pocit,že sme im dali.Vzala som si inzertné noviny a povedala som si,že práve oni sú vyjadrením života a životnej úrovne v našom štáte.Tak akosi pomedzi riadky som si ich začala čítať po svojom.Skúsim po svojom Vám kúsok prečítať.

  • 6. mar 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 118x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu